Klacht: Post niet aangekomen

op 31 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben erachter gekomen dat ik post mis.
Heb hierdoor deurwaarders aan de deur gehad terwijl ik me van geen kwaad bewust ben ik heb ook meerdere bewijzen hiervoor dat mijn post wel degelijk verstuurd is maar niet aankomt

Dat de post zorgvuldig gesorteerd word en op de juiste bestemming word afgeleverd

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wilt u met ons contact opnemen via Twitter @PostNL, Facebook.com/PostNL of kijk op onze website www.postnl.nl. Hier vindt u ook de overige contactgegevens van onze klantenservice.

3 jaren geleden - Ik heb PostNL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 11:30 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Duijts,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mhcduyts