Klacht: Playstionspel zgan blijkt zeer ruim begrip bij bol kapot defect spel

op 10 februari 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Via bolcom playstionspel gekocht volgende de verkoper was het zgan. Deze kwam aan, enveloppe was onbeschadigd, geen pakbon, geen retouradres. Op het spelhoesje zaten krassen en puntjes/diepe beschadigingen.Geen ramp maar niet netjes en zeker niet zgan. Ook de disk zelf zat helaas onder de krassen/gebruikssporen. Disk geprobeerd maar spel helaas niet te spelen. Klacht bij de klantenservice gemeld , verkoper gaf aan dat het spel zgan was en waarschijnlijk tijdens het transport beschadigd is geraakt.
Jammer dat bol het alleen voor de verkoper opneemt.
Ik voel me in de maling genomen.
Ik zal voorlopig niets meer bij bol bestellen( zowel zakelijk als privé)

een zgan spel hoort goed te kunnen afspelen. Dat gaat helaas niet, spel speelt niet af en kan niet voorbij het begin komen.
Het spel kan misschien gerepareerd worden of teruggestuurd worden.
Ik baal ervan dat ik extra kosten moet maken voor een spel dat zogenaamd zgan is verkocht.
Ik wil een spel gekocht via bol gewoon met de kinderen kunnen spelen zonder gedoe. Geen extra kosten voor mij erbij

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Bol.com

7 maanden geleden - Beste ZureKerst, Dit is niet de bedoeling! Graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik aan de hand van dit bericht je gegevens niet achterhalen. Wat is het bestelnummer van dit artikel? Met vriendelijke groet, Roos van bol.com

Reactie van de melder van de klacht ZureKerst

7 maanden geleden - Beste Roos, normaal zijn we tevreden met de service van bol nu helaas niet. Wel een eerder iets gehad maar nog nooit zo extreem. Via de klantenservice is het nog niet opgelost en het lijkt muurvast te zitten. het gaat om 4511623110. Met vriendelijke groet, Theodor

Bericht van Bol.com

7 maanden geleden - Beste klant, Bedankt voor het doorgeven van het bestelnummer. Echter zie ik achter dit bestelnummer geen Playstation spel. Ook de NAW gegevens komen niet overeen met de gegevens die ik zie bij je klacht. Is er misschien een ander referentienummer dat je kan opgeven zodat ik de juiste bestelling erbij kan zoeken? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, Manon van bol.com

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 22 februari 2018 om 16:14 geantwoord

Beste klant,

Tot op heden heb ik geen reactie van je mogen ontvangen. Ik sluit daarom deze klacht. Indien er nog altijd een probleem is, wil je dan contact opnemen met de klantenservice.

Manon van bol.com

. . . . . . . . . . . . . . .

Alle klachten die gemeld zijn door ZureKerst