Klacht: Plaatsing keuken knoeiwerk

op 20 juni 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Voor de plaatsing moest er 3x iemand komen om na te meten. Je gelooft dan niet dat juist de plaatsing alsnog niet goed gebeurt. Ook zaten er twee beschadigingen in het aanrecht. Afwerking was ook niet netjes. Door verkeerde plaatsing moest laminaat eruit. Wij hebben niet moeilijk gedaan over de fouten maar vroegen of ze het dan in elk geval snel wilden komen corrigeren. Vergeet het maar. Na tientallen telefoontjes en een aantal keren weer verkeerde maten toegestuurd te hebben gekregen was pas 5 maanden later de keuken klaar. Een hoop gelieg, de mooiste was: ik heb geen leidinggevende. De man belde ons ineens een paar weken later op en bleek dus toch te bestaan. Ik kan nog veel meer beschrijven, bv het wachten van een hele middag en er komt niemand opdagen, maar mijn enige tip is: DOE HET NIET. In de winkel leek het zo leuk, maar alles daarna was een ramp.

Als wij een vergoeding krijgen die op zijn plaats is voor alle ergernis, verkeerde plaatsing keuken en kosten voor een loodgieter waarvan ons verteld was dat als we die niet via keukenkampioen zouden nemen het eigen risico was. We hebben dat maar gedaan,600,00 euro voor een muurtje en dat gaat dus mis en is niet meer te herstellen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

9 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Vonk, Ik begrijp dat het erg vervelend is dat het gehele traject langer op zich heeft laten wachten dan wij en u voor ogen hadden. Hiervoor hebben wij ook een gebaar richting u gemaakt. Voor verdere vragen hierover mag u altijd contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice, zij staan u graag te woord! Met vriendelijke groet, Daan - Webcare Keuken Kampioen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 07 juli 2016 om 14:26 geantwoord

Beste meneer / mevrouw Vonk,

Helaas heeft u niet meer op onze reactie gereageerd. Mocht u nog vragen dan wel opmerkingen hebben over deze situatie mag u altijd alsnog contact opnemen met mijn collega\'s van de klantenservice via 0416-539325. Voor nu ga ik uw klacht labelen als zijnde \'opgelost\'.

Daan - Webcare Keuken Kampioen

Heeft op 09 juli 2016 om 20:56 geantwoord

Een gebaar is niet hoe je een klant tevreden stelt lijkt me. Bellen met de klantenservice hebben we al vijf maanden gedaan. Een compensatie voor al het gezeur, bellen, verkeerde plaatsing van de keuken, het thuis zitten en er komt niemand opdagen en een duurdere stucadoor zodat het risico van verkeerde plaatsing voor jullie was.......Wij hebben nu een gerepareerd aanrechtblad en keuken niet volgens afspraak geplaatst en dan een vergoeding, die jullie zelf al een gebaar noemen???? Lijkt mij geen serieuze oplossing.

Mvg
Karin Arbon

Alle klachten die gemeld zijn door Karin A.