Klacht: telefoon waterschade

LAD DIJKEMA op 07 december 2017 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Voor drie weken terug is de telefoon van mijn zoon gerepareerd Samsung galaxy a3 2017 is een nieuwe voorkant en een nieuwe achterkant opgekomen, ik heb een bedrag van 224 euro betaald inclusief veiligheidsfolie, sinds afgelopen vrijdag doet de telefoon helemaal niks meer phone house heeft hem opgestuurd maar ze konden niks doen er is water in het apperaat gekomen naar mijn idee is de telefoon niet goed dicht gekomen anders was er geen water ingekomen phone house deelt me mede hier niks aan te kunnen doen maar ik heb wel 224 euro betaald 3 weken geleden nu wil ik graag mijn geld terug of in ieder geval een tegemoetkoming. Want ik had dan achterna net zo goed die telefoon niet te hoeven laten repareren. Un afwachting verblijf ik met vriendelijke groet l dijkema.

Ik ben tevreden als er geld terug komt of een tegemoetkoming.Omdat het apperaat niet meer te maken valt.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door