Mijn Klacht:
7 weken geleden heb ik de i-phone 7 van mijn zoon bij Phone House lochem achter gelaten ter reparatie.
Er kon niet meer mee gebeld worden. Na eerst zelf de sim kaart te hebben gecheckt op advies Apple gebeld. Geen resultaat, we moesten naar kpn winkel. Dit gedaan, goed geholpen maar de conclusie was dat het toestel kapot was. Advies was om naar phone house te gaan en op te laten sturen voor reparatie. Gedaan en wij zouden gebeld worden. Na 3 weken niets gehoord te hebben langs de winkel gegaan. Er was nog niets ondernomen. Ze zouden eens bellen, en wederom de belofte contact met mij op te nemen. Na 1 week toch maar weer zelf langs de winkel. De telefoon kon niet meer gemaakt worden, er zou een nieuwe op gestuurd worden. U staat het al, we nemen contact met u op…maar gebeurde niet. Weer naar de winkel, er was een mail gekomen waarin de vraag stond het ordernummer terug te mailen. Was nog niet gedaan, we nemen contact met u op….niet dus. Vorige week weer langs de winkel, het antwoord was nu dat de i phone 7 niet meer leverbaar is. Het alternatief was een roze mobiel…mijn zoon is 13 en wil geen roze mobiel of een gebruikte mobiel waar hij een hoesje om heen kon doen zodat wij de krassen niet zagen.
De mobiel is in oktober 2019 aangeschaft bij Phone House lochem en het lijkt mij dat ik garantie heb. Wat het laatste bod was,ik kreeg de dagwaarde, 180 euro En dan moest het klaar zijn.Ik ben het hier absoluut niet mee eens. De medewerker van Phone House toont geen enkele medewerking, schuift alles op op wordt gezegd van bovenaf en denkt absoluut niet mee. Na 3 weken kreeg mijn zoon pas een vervangende leen mobiel, dus 3 weken van kosten voor niets gehad. Een leen mobiel waar hij overigens ook niet mee kan bellen.
De medewerker weet met de situatie geen raad, hij zegt dit niet eerder mee gemaakt te hebben.
Ik neem het hem heel erg kwalijk nooit een keer contact met ons te zoeken of zich in te zetten voor een oplossing. Nu 7 weken verder en er is nog niets opgelost . Ik heb mijn abn kosten door betaalt en dat kan natuurlijk ook niet. Kosten voor niets want er is geen mobiel.
Gewenste Oplossing:
Als er een juiste oplossing komt, er een vergelijkbare mobiel ( nieuw) wordt aangeboden en ik 2 maanden abb kosten vergoed krijg
Ik zou ook graag zien dat de medewerker zich bewust wordt van zijn houding, zijn desinteresse is zeer storend en zorgt voor geen enkel begrip van mijn kant