Klacht: Overstappen

Kenter1969 op 07 december 2020 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Wou overstappen naar andere provider maar dat kon nog niet moest zelf maar naar kpn bellen hoe dat kon .heb ik gedaan daar advieseerde ze mij om weer terug naar de winkel te gaan dus ik weer naar phone house .Daar kreeg ik tehoren dat alles geannuleerd moest worden toen ik zei dat hebben ze mij ook gezegd maar u had kunnen zien dat ik nog niet kon overstappen zei ik tegen de verkoper toen zei de verkoper dat heb ik helaas niet gedaan dus vroeg ik hem kunnen we dan niet iets van een tegemoet koming komen zodat ik toch de telefoon kon behouden toen zei de verkoper nee ik moet alles terug nemen hij begon gelijk heeft u het doosje nog van de telefoon ik zei ja thuis toen werd ik zo onbeschoofd behandeld dat ik alles van de toonbank heb gepakt en zei kom zo alles terug brengen en kom hier nooit meer

Als ik als klant wordt behandeld en niet als iemand die niks weet heb namelijk ook de info al gehad van kpn zelf maar volgen deze verkoper kreeg hij het rechtstreeks dus hij wist het wel en een tegemoet koming op de koop van me nieuwe telefoon had ik wel op prijs gesteld maar ik ben klaar met phone house soest breng nu alles terug en sluit hier nooit meer een abonnement af

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

Reactie van de melder van de klacht Kenter1969

1 jaar geleden - Heb alles terug gebracht incl hoesje dat ik had gekocht voor 19,99 maar volgens de verkoper kreeg ik dat geld niet terug want hij had aansluitkosten betaald kreeg alleen 5,01 terug dus ben ook nog eens opgelicht door phone house soest

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kenter1969