Klacht: Mobile telefoon, Iphone 7 defect

clifford-iphone7-phonehouse op 30 augustus 2019 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Goedenmiddag,

Bij mijn iphone 7 werkt de bleutooth, wifi, opladen en muziekluisteren niet meer. Het is een hardware fout en geen software.

Telefoon is niet gevallen of in contact geweest met vloeistof.
De telefoon is nog in goede staat vanaf de butenkant zonder krassen, barsten of scheuren..

Heb contact gehad met Apple en zei zeiden dat ik beroep moest doen op de consumenten wet en de reparatie of vervanging moest claimen bij de Phone House, omdat het toestel langer dan mijn abonnement van 2 jaar gewoon goed zou moeten functioneren en niet binnen deze geijkte tijd kapot mag gaan.

De telefoon is bijna op 2 weken na 2 jaar geleden gekocht en de phonehouse doet heel moeilijk en blijven maar bij de 1 jaar garantie die ik zou hebben van apple. Maar apple verteld heel wat anders.

Wat nu…?

Ik ben pas tevreden als de telefoon weer werkt zoals hij hoort te werken.
Dit kan dmv een reparatie of een gelijkwaardig vervangend toestel

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door