Klacht: Help

Timmerman1586789105 op 30 augustus 2017 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Ik heb net een nieuwe mobiel een Samsung Galaxy s6. Nou eigenlijk heb ik die al 2 jaar. Maar ik weet het wachtwoord van mijn ontgrendel scherm niet meer ik heb nog wel een vinger afdruk zo kan ik er wel in komen maar als ik mijn mobiel in fabrieks instellingen wil zetten kan dat niet want ik moet dan mijn wachtwoord in voeren die ik niet meer weet. Nu vraagt mijn mobiel om een update maar dat durf ik niet te doen. Straks vraagt hij typ eerst uw wachtwoord in en daarna de vinger afdruk. Kunt u mij helpen. MIJN VRAAG IS EIGENLIJK. IK WEET MIJN WACHTWOORD CAN MIJN ONGRENDELSCHERM NIET MEER. MIJN email waarin ik uw antwoord graag hoor is [email protected]

Als jullie mij hiermee kunnen helpen. MIJN email waarin ik uw antwoord graag hoor is [email protected] Ik herhaal [email protected]

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door