Klacht: tv van € 2200,- binnen 6 jaar kapot en geen onderdelen meer te krijgen

op 09 oktober 2019 over Philips in de categorie Electronica Merken

Wij hebben 6 jaar geleden een televisie gekocht van het merk Philips die nu kapot is.Het was gen goedkope televisie.
Philips 8000 series Smart LED-TV 55PFL8007K 140 cm (55) 3D Max DVB TCS2 met Ambilight Spectra XL en Perfect Pixel HD.
Nu is het moederbord kapot en willen we deze laten vervangen maar Philips laat via CE Repair (088-3425200) weten dat er geen onderdelen voor deze tv meer beschikbaar zijn. Ik koop een Nederlands product en Philips was voor mij, tot nu, een kwaliteitsproduct. Ik vind het een schande dat ik deze duur betaalde televisie in 6 jaar tijd moet afschrijven. We hebben het hier niet over een pakje boter. Dit is € 366,- per jaar. Wanneer er een vervangend onderdeel zou zijn dan kan ik er mee leven maar er rest me nu niets anders dan de tv bij het huisvuil te zetten. SCHANDE PHILIPS

Wanneer ik een moederbord kan krijgen zodat deze tv nog iets meer heeft dan een technische levensduur van 6 jaar.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nooitmeerphilips