Klacht: Tv toestel defect,aangekocht bij Krefel met verlengde waarborg van 3 jaar

op 12 mei 2020 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik heb in 2014 een tv toestel van het merk Philips aangekocht bij een vestiging van Krefel met een verlengde waarborg van 3 jaar,er werd bijna 2000 Euro betaald voor het toestel en 199 Euro voor de verzekering verlengde garantie, en ja na het verlopen van het contract toestel stuk na opzoekwerk werd ik verwezen naar de firma Servilux waar dan een afspraak werd gemaakt om langs te komen, war dan ook gebeurde de goede man vertelde dat het toestel mee moest naar het herstel bedrijf om het defect te kunnen vaststellen en een offerte voor herstelling te kunnen maken,dit gebeurde na het betalen van 95 Euro is nu al 3 weken geleden en nog steeds geen offerte of andere melding dus zit ik al 3 weken zonder tv toestel .
Ik ben al jaren klant bij Philips maar vind dit niet kunnen daarom mijn vraag WAT IS ER BIJ PHILIPS AAN DE HAND, ZO JAAG JE TOCH UW BESTE KLANTEN NAAR DE CONCURENTIE.

Dat ik weet of ik mijn toestel hersteld terug krijg , of ik een nieuw toestel moet gaan kopen bij de concurentie.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Alle klachten die gemeld zijn door rallypiloot