Klacht: Televisie zonder beeld

op 08 oktober 2019 over Philips in de categorie Electronica Merken

Vorig jaar december een nieuwe philips televisie gekocht (65PUS780312) en sinds een maand hebben we geen beeld bij het aanzetten van de televisie. In het begin ging het om 10 minuutjes en dan hadden we beeld. Toen moesten we een software update doen en dan zou het opgelost zijn. Helaas duurt het inmiddels bijna een uur voordat we beeld hebben en wordt het eigenlijk alleen maar erger. Meermaals al contact met philips gehad maar een duidelijke oplossing horen we maar niet. Nu moeten we weer 2 weken (denken ze) wachten op het volgende bericht. In onze ogen zou het niet zo moeilijk moeten zijn ruil de televisie om als hij niet gemaakt kan worden en hou je klanten niet aan het lijntje. Inmiddels willen wij helemaal geen nieuwe philips televisie meer want de manier van omgang met de klant staat ons totaal niet aan.

Als we op korte termijn onze tv vervangen krijgen door een nieuwe en bij voorkeur eigenlijk ons geld terug krijgen zodat we een nieuwe tv van een ander merk kunnen kopen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanne v M