Klacht: Televisi

op 01 juli 2020 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Wij hebben in januari dit jaar een splinternieuwe Philips tv gekocht. Omdat wij toen nog bezig waren met renovaties, hebben wij die in februari pas kunnen aansluiten. Bij het eerste gebruik, merkten we dat het scherm bleef flikkeren. We hebben op 29 februari de klantendienst gecontacteerd, waarop we na twee weken pas een antwoord kregen. De eerste afspraak stond op 9 april, maar niemand was langsgeweest. De technieker kwam pas op 24 juni om dit probleem na te kijken. Hij heeft een nieuw scherm geplaatst, maar deze was eveneens defect. Tot slot zei hij dat wij het hoofdkantoor moesten contacteren. Door dit defect product en slechte klantendienst is mijn teleurstelling des te groter. Ik hoop dat jullie zo snel mogelijk onze klacht kunnen bekijken en dit probleem kunnen oplossen.

Alvast bedankt.

Lulu Dong

Gewenste Oplossing:

Ommiddelijk

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]