Klacht: Senseo vlotter

op 01 juli 2019 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het begon met het knipperen van het aanuit lampje.
Met gevuld reservoir bleef het lampje knipperen.
Op internet gekeken, en bij het repaircafe nagevraagd.
De vlotter bleek volkomen verrot verroest te zijn.
Inmiddels weet ik dat die dingen en andere producten opzettelijk zo brak worden gefabriceerd.
Mensen kopen al snel een nieuw reservoir : kassa voor Philips.
Dat is hun verdienmodel, rotzooi leveren en na ruim een jaar opnieuw leveren.
Een tijdje terug, toen ik nog Philips kocht, bleek de motor van mijn wasmachine na ruim een jaar totaal aan gort gedraaid te zijn, ook weer zo’n dingetje.
Ome Frits zou zich in zijn graf omdraaien.

Gewenste Oplossing:

Als Philips al zijn producten wat degelijker gaat fabriceren, dus wat dit betreft nooit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door per52