Mijn Klacht:
Daar zijn we weer! Die mensen met die Sarista, je weet wel, die van de bonenmaler. Hij is wéér kapot. De 3e keer in een kleine 2 jaar tijd. En weer een drama om contact met jullie te krijgen. Ik ben inmiddels in staat het apparaat door het raam te gooien?!
Een medewerker vertelde bij de laatste reparatie, 10 maanden geleden, dat de Sarista door jullie van de markt is gehaald. Waarom? Vanwege de bonenmaler. Want die gaat stuk, iedere keer weer, ook bij ons.
Toen wij dit apparaat kochten hadden wij niet verwacht dat onze 400 euro zo snel weggegooid zou zijn. Ik hoop altijd langer dan een jaar, of 2 jaar of 5 met een product te doen. Dit mag je ook verwachten van een merk als Philips toch?
Jullie zeggen hem nu 2x ‘onder coulance’ te hebben gerepareerd. Uit coulance? Een ondeugdelijk product wat al snel van de markt is gehaald omdat het product niet goed is. Jullie zouden uit coulance een goed product moeten aanbieden denk ik zo.
Als tegemoetkoming bieden jullie nu een 30% kortingsvoucher aan ( deze heb ik gekregen maar werkt niet )of ca. € 150 reparatiekosten!! Voor een product wat van de markt is gehaald, wat niet werkt, wat een foute ontwikkeling is. Zou toch wederom zonde van de centjes zijn?
Ik vind het triest dat dit product zo kort meegaat en dat de service slecht is. Jullie hebben een fout gemaakt, had het dan ook netjes opgelost en alle Sarista’s teruggeroepen. Kost ook geld, maar nu kost het jullie klanten!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik weer koffie kan zetten thuis.
Dus dat hij, of word gerepareerd of dat ze hem vervangen voor een goed werkend apparaat.
