Klacht: reparatie stofzuiger

Barbara Scholten op 01 december 2021 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kocht bij Blokker een stofzuiger van Philips. Na 2 maanden deed de aan/uit knop het niet meer. Blokker stuurde de stofzuiger terug. Ik zit nu al bijna 4 weken zonder stofzuiger en mét 2 honden en 2 katten, en krijg geen enkele terugkoppeling. Ik kan een nieuwe kopen, maar dan heb ik straks 2 stofzuigers. Bij een gebruiksvoorwerp als een stofzuiger, zou de reparatieprocedure op alle fronten kunnen verbeteren.

Gewenste Oplossing:

Geld terug en dan koop ik een nieuwe, of deze week gerepareerd thuisbezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Barbara Scholten