Klacht: prijsverschil van € 40,00

op 10 januari 2019 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik heb op 21 december gechat met philips over de viva café plus 782812 in champagne kleur. Deze had toen een prijs van € 87,48. Mijn Duitse vriendin wilde deze bestellen via de Duitse site, maar dit was niet mogelijk. Ik heb toen afgesproken met de medewerker, dat ik het met haar zou bespreken, dat ik hem bestelde en dan naar haar zou sturen. Dat gedaan een paar dagen later wil ik de machine gaan bestellen, kost deze ineens
€ 124,97 dat is dus een prijsverschil van € 37,49. Dat vond ik niet normaal, dus weer contact opgenomen via de chat. Daar konden ze me niet verder helpen. Omdat deze machine nergens meer leverbaar is en dus uit de collectie is, vind ik het erg vreemd dat hiervan de prijs nog eens extra omhoog wordt gezet, normaal wordt zoiets goedkoper. Mijn vriendin was inmiddels op vakantie, dus ik heb de machine dan toch maar vast besteld voor deze abnormaal hoge prijs. Nu liepen er verschillende acties met senseo’s, waar er een koffiepakket te bestellen was twv. € 50,00, ik denk dan heeft ze in ieder geval dat nog erbij. Nou laat het dan ook nog zo mooi zijn dat deze actie niet geldt bij deze abnormale dure machine. Aangezien ze mij bij Philips zelf niet kunnen helpen, probeer ik het via deze weg.

Ik zou tevreden zijn, wanneer er iets met deze prijs wordt gedaan en er zeker dit koffiepakket bij zou zitten.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nicoleposthuma