Klacht: Philips TV bij 4de reparatie toch weer kapot geen service

op 08 januari 2019 over Philips in de categorie Electronica Merken

Bij aanschaf van de nieuwe Philips tv op 25-01-2018 van €500 euro dacht ik een redelijke TV te kopen. maar zeker niet de beste in zijn prijsklasse.

Bij installatie van het Internet sloeg het internet er om de 10 min af, wat elke keer opnieuw gesynchroniseerd diende te worden. De TV was ook super traag, maar ik dacht daadwerkelijk dat dit aan de prijs lag.

Na een week kwam ik erachter dat de ondertiteling niet meeliep met de spraak van een film of progamma, ik dacht dat dit aan de goedkope versie TV lag en hier had ik mij bij neergelegd.

Een maand later sloeg het scherm zwart met alleen het Philips logo erin.

De TV aangemeld bij reparatie en duidelijk gemaakt dat dit al vanaf het begin niet goed was. Maar de TV MOEST gerepareerd worden en ik had beter moeten weten dat zelfs een goedkope TV met spraak mee synchroniceerd.

Ik ben thuis gebleven voor de reparatie en iemand kwam de software vernieuwen. Wat blijkt het beeld was niet meer zwart maar de spraak liep nog niet mee en het internet klapte er nog steeds af. Tevens werkte ook de HDMI niet meer. Weer aangemeld en aangegeven dat deze TV niet deugdzaam is.

Ik zou een cadeautje krijgen, heel fijn maar naar mijn oude adres opgestuurd die op de bon vermeld stond, terwijl ik allang mijn nieuwe adres had doorgegeven. ( voor de eerste reparatie service.)

Weer zou de reparateur komen, helaas niet goed verwerkt in het systeem en een dag voor niets gewacht.

Toen heb ik zelf weer een afspraak moeten maken, en hierbij is het moederbord vervangen. De reparateur zei al dat de TV super langzaam was en dat dit te maken had met het moederbord en dat hierdoor de spraak niet meeloopt.

Helaas de spraak liep nog niet mee, de TV super super traag en het internet klapte er nog steeds af.

Weer een afspraak moeten maken en hierbij is WIFI USB IEEE 802.11 abgn W5AM2511 1,00 en ASSY(BPRSG8WBAMT0SXP2AV006B) vervangen.

Dit zou het echt moeten verhelpen, maar WEER HELAAS pindakaas. Nu deed de Ambilight het niet meer en de WIFI was nog steeds niet deugdzaam waardoor ik nooit op Netflix kon.

De TV is bijna hagelnieuw en eigenlijk bijna niet gebruikt omdat de TV meer kapot stond…

Zelfs al mijn e-mails naar Philips worden NIET beantwoord of er wordt telefonische informatie gegeven die niet juist is. Volgens het reparatie centrum dat mijn TV drie keer heeft gerepareerd zou ik een nieuwe TV moeten krijgen.

Maar nu moest de TV voor de vierde reparatie naar een ander reparatie centrum dat de TV gerepareerd heeft.

Philips staat hier compleet ACHTER, na mijn telefoontje van vandaaag 08-08-2018!

Na deze klacht van 08-08-2018 ben ik nog steeds niet geholpen, de TV is na reparatie nummer 4 terug. Dan zul je denken dat het probleem dan nu echt opgelost is, maar helaas. De spraak loopt niet synchroon en hakkelt ook nog. Ik heb direct een e-mail gestuurd en volgens Philips was er weer een nieuwe update dit dit direct moest verhelpen en dat terwijl de TV net een uur terug was met een nieuwe update!

Ik heb Philips weer terug gemaild en na een maand kreeg ik nog steeds geen reactie terug, toen maar weer gebeld. Er was een storing en daarom hadden ze niets terug verzonden, maar ze kon de email wel terug vinden.. Na dit telefoontjes zou ze het oplossen, maar weer een maand geen reactie.. Eind december weer gebeld en ik krijg nu een email dat ze de TV weer ter reparatie willen inboeken. Na mij maanden aan het lijntje te hebben gehouden, willen ze de TV gewoon weer voor de 5de keer repareren. Ik vraag nu echt weer nogmaals aan Philips mijn geld terug, jullie bezorgen mij een rot gevoel omdat ik elke keer moet klagen en bellen en e-mailen voor een TV die nog steeds niet deugdzaam is.

Het geld terug, ik heb nu al honderd keer gebeld, gemaild en nu alweer deze klacht opnieuw ingediend.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ChantalPhilips