Mijn Klacht:
Geachte Directie,
Op 16 april 2015 kocht ik via Wehkamp een stoomstrijksysteem van Philips, nu na twee jaar gebruik is het al kapot terwijl het toch geen goedkoop strijksysteem was. Ik heb het nu ter reparatie aangeboden bij Wehkamp en wat blijkt dat er nu net als de twee jaar garantie voorbij zijn vanalles aan mankeert en dat de reparatie 131,71 euro gaat kosten.
Noodgedwongen heb ik nu ter overbrugging omdat ik anders niet kon strijken weer een goedkoper Philips stoomsysteem HI 5910/20 gekocht maar waar ik lang niet zo tevreden over ben als mijn oude strijksysteem.
Voor het oude strijksysteem heb ik in 2015 164,95 euro betaald en nu na net twee jaar strijken is er al een reparatie van 131,71 euro aan dit kan toch hopelijk niet de bedoeling zijn. Ik hoop dat u mij in dit geval iets kunt tegemoetkomen. Ik kan u eventueel alle bewijzen van de aankopen en de offerte reparatie laten toekomen. Graag zo spoedig mogelijk een reactie van U.
Gewenste Oplossing:
Graag zou ik een tegemoetkoming in de reparatiekosten willen ontvangen.
Ik snap dat ik iets moet betalen maar dat de reparatie na twee jaar bijna zo hoog is als de aanschafprijs van het stoomstrijksysteem dat vind ik niet normaal. En tevens heb ik op 10 augustus 2017 ook al ter overbrugging een nieuw Philips stoomsysteem HI5910/20 ter waarde van 89,99 euro gekocht.
