Klacht: Ongewone slijtage scheerapparaten

op 04 januari 2019 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 Philips scheerapparaten, bij beiden is het kunststof van de aanuit schakelaar gebarsten. Beide apparaten onlangs nog voorzien van nieuwe scheerkoppen e.d. DE rode gebruik ik om nat te scheren en de blauwe voor zaken reizen en vakanties e.d.
Ik vind gezien de leeftijd van de apparaten dat dit niet mag. Apparaten zijn niet meer conform het gebruik bruikbaar. Zeker het nat scheren is een gemis.

Gewenste Oplossing:

Ik snap dat levensduur (garantie ) meetelt maar deze schade doet afbreuk aan de kwaliteit mbt het scheren.

Een oplossing zou zijn dat er korting wordt gegeven bij de aanschaf van nieuwe apparaten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Dariusvalente