Klacht: Nieuwe tv werkt niet goed

linkebeer2 op 03 augustus 2024 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In maart een nieuwe tv gekocht welke niet goed samenwerkt met een Philips soundbar, er zit een vertraging in het geluid en de easylink tussen de tv en soundbar valt regelmatig weg.
Klacht is gemeld bij Philips klantenservice en aangenomen onder nummer 04285955. Na een aantal software updates en geëxperimenteer is het probleem nog steeds niet verholpen. Ik heb de klantenservice daarop aangesproken (via E-mail) maar ze reageren nergens meer op, het laatste contact was half juni. Ik heb meerdere E-mails gestuurd maar het blijft stil.

Gewenste Oplossing:

Dat het probleem opgelost wordt en dat me uitgelegd wordt hoe het nu eigenlijk komt dat het niet goed werkt. Ik heb continu volledig meegewerkt maar er wordt me niets verteld. Misschien is de oplossing een nieuwe tv.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Philips
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Reactie van de melder van de klacht linkebeer2

1 maand geleden - Slechte communicatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door linkebeer2