Klacht: Niet bereikbaar, garantie

op 14 juni 2020 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

28- Augustus 2019 2 sonicare tandenborstels gekocht al 3 weken kapot,
2 jaar garantie
Krijg Philips niet te pakken (op hun side staat wegens covid-19 kan het wat langer duren) maar je kunt gewoon met geen mogelijkheid mail versturen!
Lees hierover op het net dat het veel voorkomt bij de sonicare tanden borstels

Gewenste Oplossing:

Zou het fijn vinden als ze reageren en met spoed nieuwe tandenborstels zouden versturen. Of geld terug zo dat ik nieuwe kan gaan halen in de winkel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door bassie1970