Klacht: Koop geen Philips tv

op 30 september 2019 over Philips in de categorie Electronica Merken

4 jaar geleden de Philips 55pus910912 gekocht met een garantieperiode van 3 jaar. Nu 4 jaar verder kan ik geen tv meer kijken die ik voor ongeveer 2000 euro heb gekocht. Gebeld met mediamarkt, maar blijkt geen garantie meer te hebben. Dus heb ik het naar een reparatie bedrijf gebracht. Het bleek een bekende probleem te zijn van deze modellen. Het onderdeel wat defect is wordt door Philips niet meer geleverd. Led in het scherm. En het onderdeel zou toch bijna even duur zijn als de tv zelf, dus veel zin zou het niet gehad hebben.

Een fabrikant als PHILIPS komt te makkelijk weg met een garantieperiode van 3 jaar. Bij de concurrenten is de gemiddelde levensduur van een soortgelijke tv 13,5 jaar op basis van 5 uur per dag tv kijken. Aangezien wij gemiddeld 3 uur per dag tv kijken is de levensduur van 4 jaar bizar laag. Dus wil ik gewoon dat mijn tv kosteloos wordt gerapareerd door Philips zelf.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door akifmetin