Klacht: klantenservice philips TV

op 07 februari 2020 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De klantenservice van philips is zeer moeilijk te berieken door alle keuze nummers die je in moet toetsen om vervolgens te horen te krijgen dat je een ander nummer moet bellen.
Dan bel ik dat nummer ,krijg ik weer talloze keuzes en eindelijk iemand aan de lijn. Deze meneer is zo vriendelijk om meteen de verbinding te verbreken nadat hij heeft gezegd dat ik zelf maar moet gaan zoeken in de instellingen van mijn tv.
Echt ongelovelijk.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat mijn tv het doet zonder dat ik bij iedere wisseling van kanaal de pincode 8888 moet invoeren. Hoe zet ik dit uit?
Dat was mijn vraag, maar voor de klantenservice blijkbaar te lastig

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ferenc55