Klacht: Jasper klantenservice en kapotte tv

op 19 juni 2020 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik heb iets meer dan 2 jaar geleden een 34 inch tv gekocht. Deze is nu kapot. Het scherm blijft zwart, maar het geluid blijft het wel doen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Om de tv te laten repareren moet ik de tv zelf goed verpakken (want niemand is verantwoordelijk voor schade tijdens verzending) of naar de andere kant van Nederland rijden. De tv kan misschien niet gemaakt worden, of de kosten kunnen oplopen tot honderden euro’s. Ze komen de tv, want 34 inch, niet bij mij thuis maken. Philips opgebeld en aangegeven dat ik dan een nieuwe tv ga kopen van hen. Dat ik ervan baal dat het net buiten de garantie valt en volgens het reparatiebedrijf een fabrieksfout is. De levensduur zou, volgens Philips, 5 jaar moeten zijn. Aangegeven dat ik het een goede oplossing vind dat zij mij enigszins tegemoet kunnen komen, dat ik de bonnen laat zien van de oude en nieuwe aankoop. Onbeschoft en haperend te woord gestaan door Jasper, weigerde mij verder te helpen en kon niet eens uitleggen wat ik kon doen. Aangegeven dat ik met zijn leidinggevende wilde spreken, maar weigerde mij door te zetten. Ik vind het bijzonder dat zo’n groot bedrijf op deze manier omgaat met hun klanten.

Ik zou, na overleg van bewijs uiteraard, een vergoeding willen hebben voor mijn nieuwe tv. Reparatie is op deze manier niet uit te voeren, dus geen optie. Ik wil daarnaast normaal te woord gestaan worden door iemand van Philips die op een normale manier kan praten ipv niet uit zijn woorden komen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melanie1723