Klacht: HX6950

Teleurgestelde Philips klant op 28 december 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ruim anderhalf jaar geleden heb ik een set HX6950 tandenborstels van Philips voor mij en mijn vrouw gevraagd voor mijn verjaardag omdat ik hiervoor goede ervaring had met de Sonicare tandenborstels van Philips.

De tandenborstel van mijn vrouw stopte er zo\’n 3 maanden geleden mee en nu stopte de mijne er uit het niets ook mee. Hij laad niet meer op en doet geheel niets meer.

Ik heb mij gemeld bij Philips, maar die geven aan dat ze mij niet kunnen helpen omdat ik geen bon heb. Dat ik deze set heb gekregen voor mijn verjaardag en daarom geen bon heb kunnen zij niets mee.

Gewenste Oplossing:

Philips wil mij afschepen met een kortingsbon, maar dat wil ik niet. Ik wil dat de borstels of gerepareerd worden of vervangen worden voor vergelijkbare.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door