Klacht: Geen verbinding smart tv met internet

op 04 januari 2019 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kan al geruime tijd niet meer kijken via net tv, kan ook niet meer verbinden met internet, het ligt niet aan het modem maar aan de tv, wat kan ik doen, ik heb al gehoord dat de Philips zegt dat de tv dan te oud is maar dat is onzin, het zit er niet voor niets op.

Gewenste Oplossing:

Als ik weer verbinden ben met het internet via de tv en dat ik mijn app er op kan zetten en via net tv kan kijken

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bianca 144