Klacht: Cashback

op 24 maart 2020 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 producten die meedoen aan Phillips hue cashback actie. Netjes via website aangebeld met foto’s van Barbados en factuur. Na 5 contactmomenten telefonisch waarbij ik van kastje naar de muur ben gestuurd medegedeeld dat de actie is verlopen en dat ik kan fluiten naar het geld. Ticketnummer 1170487
Contactmomenten:
08-01-2020, 24-01-2020, 11-02-2020, 27-02-2020 en vandaag 24-03-2020

Gewenste Oplossing:

Het geld (€50) krijg waar ik recht op heb en excuses voor de manier waarop ik behandeld ben (kasje naar de muur). Ik heb voor meer dan €4.000,- aan Phillips hue lampen hangen. In m’n vorige woning ook hetzelfde. Producten zijn kwalitatief goed echter ben ik niet te spreken over de dienstverlening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ravi_j1