Klacht: Cadeaupakket Philips airfryer

op 25 juni 2020 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben 20-12-2019 een Philips airfryer xxl gekocht.
De actie van Philips was dat je er een cadeaupakket bij kreeg t.w.v. €50,-.
Maar omdat de actie zo goed liep,konden ze dit cadeaupakket pas on mei 2020 leveren.
15 mei kregen we een mail dat het nog later ging worden vanwege leveringsproblemen.Dit zou dan rond 1 juni worden.
Als je hier niet op wilde wachten,kon je een boek uitkiezen t.w.v. €39,-.
Ik heb 16-6-2020 een mail naar deze instantie geschreven,maar krijg geen respons.
Het is inmiddels 25-6-2020 ,en nog steeds niets ontvangen.
Het is grof schandalig om de mensen hiermee te lokken,als ik het had geweten had ik deze nooit bij Philips gekocht.
Ben benieuwd hoe ze dit oplossen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik het cadeaupakket ontvang en anders betalen ze me die €50,- maar uit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Timmro