Klacht: Bluetoothkoppeling TV

op 07 oktober 2019 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In augustus 2018 Philips TV 55POS900212 gekocht via Philipsmyshop. Deze TV zou o.m. bluetoothkoppeling als functionaliteit hebben maar dit werkt niet. Ik ben driekwart jaar aan het lijntje gehouden met het proberen van allerlei (soms) onzinnige opdrachten en beloftes voor een software-update als oplossing . Nu geeft men aan dat bedoelde koppeling niet mogelijk is en ook niet beschikbaar zal komen en men is niet bereid tot enige compensatie in welke vorm dan ook.

Gewenste Oplossing:

Drie opties:
1 Koppeling alsnog mogelijk maken
2 TV omruilen voor gelijkwaardig exemplaar maar met bluetooth
3 Compensatie in geld of voucher voor willekeurig Philips product

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door blauwvinger