Klacht: Bereikbaarheid klantenservice en niet ontvangen bestelling

JoJo4711 op 02 december 2021 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb bericht ontvangen dat mijn bestelling verzonden is en zelfs track and trace code ontvangen.
Bij opvraag van deze code wordt bij iedere opvraag vermeld dat bezorgtijdstip niet bekend is. PostNL heeft nog niets ontvangen.
De klantenservice blijft doorgeven dat alle medewerkers in gesprek zijn en contact opnemen via de chat modus werkt voor geen meter.
Kan klacht niet hierdoor niet melden

Gewenste Oplossing:

wil graag antwoord ontvangen waar bestelling is en wanneer deze geleverd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door JoJo4711