Klacht: airfryer gekocht met gratis accesoire -set

op 15 mei 2020 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in december heb ik een airfryer gekocht, waarrbij in de advertentie het volgende stondnu met gratis accessoirest.w.v.99,95. ik moest mij daarvoor inschijven bij phillips en op in de bevestigingsmail stond o.a.
U bent bij stap 2: de bevestiging van uw inschrijving.

Wij controleren uw gegevens en binnen 4 weken hoort u van ons of uw inschrijving is goedgekeurd. Nadat u de goedkeurings-e-mail heeft ontvangen, voltooien wij uw inschrijving en ontvangt u binnen 4 weken uw cadeau.

Tot op heden heb ik nog gen actie van phillips gekregen.

Gewenste Oplossing:

zo spoedig mogelijk toezending van de beloofde goederen. je moet doen wat he beloofd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door music47