Klacht: Actiepakket niet verzonden na 2 maanden na bestelling

op 11 maart 2020 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik heb op 26 januari een bestelling geplaatst op coolblue, heb een koffieapparaat gekocht.
Er was een actie bij aanschaf van deze model. Bij aanmelding bij Philips hiervoor zou een actiepakket verzonden worden. Ik heb dit meteen gedaan.
Op 5 februari heb ik een email ontvangen waarin staat dat het actiepakket als cadeau binnen 4 weken zou verzonden worden.
Het is nu 11 maart, dus 4 weken zijn voorbij, en ik heb contact opgenomen met Philips. In mijn eerste pogingen ben ik verteld dat ik niet op het juiste adres ben.
Hierna nogmaals geprobeerd met een andere medewerker te spreken, ik krijg een reactie dat ze niet weten wanneer het actiepakket verzonden gaat worden. Ik kan ook niet met iemand anders gaan spreken, er wordt niet eens gecontroleerd wat de status is van de situatie.
Ik wordt dus helemaal niet geholpen, dus beschouw ik dat er is gelogen en dat een gedeelte van mijn bestelling niet is verzonden. Ik wil graag directe informatie over wanneer het wordt verzonden, anders ga ik een procedure hierover starten.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door lid9