Klacht: 4 jaar oude buitenlampen

op 12 mei 2020 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik heb 4 jaar geleden 3 My Garden Meander Wandlampen voor buiten gekocht. Bij alle 3 de lampen is de kap gescheurd en aan de bovenkant bijna opgelost.
Het is duidelijk dat de materiaalkeuze niet juist is geweest en dat de kappen niet bestand zijn tegen UV. Het zou anders wel vreemd zijn dat buitenlampen niet bestand zijn tegen UV en weersomstandigheden, zeker niet binnen een periode van 2 – 4 jaar.
Ik heb twee manden geleden een mailtje gestuurd naar de klantenservice van Philips. Ik kreeg netjes een mailtje terug met begrip en de vraag om foto’s. Ik heb vervolgens alles verstuurd en kreeg vervolgens lange tijd geen antwoord. Vervolgens kwam de vraag om een aankoopbon, welke ik niet meer had! De opvolgende weken kwam er geen antwoord. Na wat aandringen kreeg ik excuses en de vraag om een foto te maken van het typenummer. In geen van de lampen was meer een sticker te vinden van het typenummer, dus heb ik deze opgezocht en verstuurd. We zijn nu weer 2 weken verder en geen reactie?

Ik zou graag, indien het mogelijk is, drie nieuwe kappen willen ontvangen voor de dure buitenlampen. Het is nu een gevaarlijke situatie omdat de bovenkant van de kappen openstaan. Als dit niet mogelijk is verwacht ik een goed alternatief, bijvoorbeeld nieuwe lampen. Je mag toch wel verwachten dat een buitenlamp minimaal 10 jaar meegaat zonder uit elkaar te vallen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Alle klachten die gemeld zijn door MHGVermeulen