Klacht: philips sonicare begeeft het binnen garantie, philips consumer care wacht tot na garantie om te antwoorden

op 10 januari 2018 over Philips in de categorie Electronica Merken

philips sonicare begeeft het binnen garantie, philips consumer care wacht tot na garantie om te antwoorden.

Het is een set van 2 tandenborstels sonicare.
De eerste ging na een jaartje al kapot en werd correct omgeruild binnen garantie. De tweede ging net geen 2 jaar mee. Ik meld dit binnen garantieperidoe via het online form van philips consumer care: geen antwoord. Na een maand dan nog maar eens via dat form: weer geen antwoord. Daarna dan maar chatfunctie geprobeerd: Sorry meneer, het product is net niet meer in garantie. Nochtans was de eerste melding wel binnen garantie, maar ze sturen (bewust?) geen bevestingsmail via het online form

Omruiling van de defect HX8923/34

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht PhilippeDie

9 maanden geleden - Klacht opgelost door Philips door alsnog een vervangingstoestel te sturen

Alle klachten die gemeld zijn door PhilippeDie