Klachten over Pets Cloud

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Pets Cloud zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Pets Cloud in de categorie Internetshops - Dieren

1 klachten gemeld

Pets Cloud Klachten

Waterfles hond

Klacht van Weijdema op 05 juli 2023 over Pets Cloud in de categorie Internetshops - Dieren

Vandaag, 5 juli bij PetsCloud een waterfles voor honden besteld. Geen ontvangstbevestiging ontvangen en geen reactie op 2 contact berichten en 1 email. Ook het genoemde telefoonnummer geprobeerd naar wordt niet opgenomen Lees meer

retouneren

Klacht van Rieky Bermond op 21 november 2022 over Pets Cloud in de categorie Internetshops - Dieren

Ik heb een dek voor de hond besteld, maar deze is te klein. Ik heb jullie al een paar keer geprobeerd te mailen, maar geen antwoord gekregen Ik wil het dek retour sturen, maar weet niet hoe en waarheen. Graag vermelden wat ik... Lees meer

Blafband

Klacht van Rene Henderix op 01 juli 2022 over Pets Cloud in de categorie Internetshops - Dieren

In de maand mei een bladrand besteld en betaald. Na een mail gedaan te hebben op 10 juni een ticket nr 71976 gekregen maar verder niets meer gehoord of de bestelde bladrand ontvangen. Geld kwijt???? Lees meer