Klachten over Pets Cloud

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Pets Cloud zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Pets Cloud in de categorie Internetshops - Dieren

19 klachten gemeld
1.1 /10
11 stemmen

Tijdslijn

Blafband

Klacht van Rene Henderix op 01 juli 2022 over Pets Cloud in de categorie Internetshops - Dieren

In de maand mei een bladrand besteld en betaald. Na een mail gedaan te hebben op 10 juni een ticket nr 71976 gekregen maar verder niets meer gehoord of de bestelde bladrand ontvangen. Geld kwijt???? Lees meer

flut

Klacht van Christine bosma op 02 juni 2022 over Pets Cloud in de categorie Internetshops - Dieren

Eind maart iets besteld, 2 april is het afgestuurd. Na 3x navraag te hebben gedaan waarbij ze zich verschuilen achter corona, heb ik nu gezegd dat ik mijn geld terug wil Nu reageren ze niet meer. Heb gemaild dat... Lees meer

Harnas XS met naam luna

Klacht van Christina Dewolf op 25 mei 2022 over Pets Cloud in de categorie Internetshops - Dieren

Ik dien klacht in omdat ik mijn levering nog steeds niet heb ontvangen.heb deze onmiddellijk betaald 29.99 euro.reeds al verschillende mails gestuurd op eerst mail antwoord gehad op14mei reeds verstuurd was maar nu krijg ik geen antwoord meer op mijn... Lees meer