Klacht: persoonlijke gegevens op straat

op 25 november 2016 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

Als echtgenoot mag ik volgens protocol NN geen kopie van een jaaroverzicht van een levensverzekering opvragen. NN kan wel zomaar jaaroverzichten versturen naar het adres waar al diverse keren een adreswijziging voor is doorgegeven. Wat nou naleven privacywet!
Gevolg. Wij geen jaaroverzicht maar wel de kopers van onze oude woning.
Daarnaast eind oktober kopie jaaropgave opgevraagd, en na 4 keer telefonisch contact te hebben gehad deze nog steeds niet in bezit.

Als de negatieve emotie weggenomen is. De fouten hersteld zijn die zijn gemaakt voorkomen en wij overtuigd zijn dat wij en de overige NN klanten niet meer op deze wijze worden behandeld.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

Bericht van Nationale Nederlanden

2 weken geleden - Dat is inderdaad geen goede zaak. Onze excuses hiervoor. Ik vraag direct een opgave voor je aan en laat je begin volgende week weten wanneer je deze kunt verwachten. Groet, Kay Webcare Nationale-Nederlanden

Bericht van Nationale Nederlanden

1 week geleden - Hallo carlrennen, Mijn collega heeft je gisteren een kopie van de brief via aangetekende mail gestuurd. ben je hiermee naar tevredenheid geholpen? Groet, Eva, Webcare Nationale-Nederlanden

Alle klachten die gemeld zijn door carlrennen