Klacht: personeel van reisbureau

saidamraoui op 04 januari 2020 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Goedemorgen,
we zijn bij reisbureau Tui in Driebergen Rijs geweest voor meer informatie over paar vragen te krijgen, en blijkbaar dat medewerken weet bijna niks van en we worden niet goed geholpen.
we vliegen met tui elk jaar op vakantie naar Egypte en soms we koppen tikte via tui naar Marokko al meer dan 10 jaar.
Hier worden we niet genoeg geinformeert en onvoldoend Goei antwoord op onze vragen zo als:

1– wat is verschil tussen Ultra inclusieve en inclusieve??
2– wat is de verschil tussen vroegboekkorting en inkoopvoordeel.??
Helaas bij deze vragen weet ze niks van, daar vinden we niet normaal, want ze zijn simpel vragen.

we hebben haar gevraagd of is mogelijk voor onze kan vroegbooking gaan regelen, ze beantwoord meteen negatieve in plaats dat ze zegt: ik zal contact met hoofdkantoor en hoop dat ik Goei nieuws krijgen.

Hier hebben we besloten dat we gaan niet meer via tui op vakantie en we hebben via prijsvrij geboekt waar schild bijna 1000 euro( incl.. 20kg p.p en geen bokking kosten).

Ik zie uw reactie tegen komt op mijn e-mail adres.

Met vriendelijk groet,

Said Amraoui
[email protected]
0644307043

We waren altijd tevreden met Tui, goed service, ik geef bijna altijd een 9.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door saidamraoui