Klacht: per ongeluk verkeerde bon gebruikt van proactiv.

op 11 februari 2018 over Scoupy in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scoupy over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scoupy in behandeling genomen

Bericht van Scoupy

8 maanden geleden - Beste Paul, Dank voor het doorsturen van de juiste kassabon. Ik kan bevestigen dat ik je geldterug aanvraag zojuist goed in ons systeem heb verwerkt. Binnen 2 werkdagen ontvang je het geld (€2,95) op je rekening. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, ontvangen we deze graag via klantenservice@scoupy.com. Met vriendelijke groet, Oscar SCOUPY Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door becelproactie