Klacht: pensioenverevening na echtscheiding

op 22 november 2016 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

mijn pensioen is ondergebracht onder polisnr. 69346.010294. ik zou hier graag een email over willen sturen betreffende mijn vraag.

wanneer ik een mail kan sturen en die ook beantwoord krijg.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

Bericht van Nationale Nederlanden

2 weken geleden - Geachte mevrouw Sol, Bedankt voor uw bericht via de Klacht.nl. U mag uw mail sturen naar webcare@nn.nl. Ik zorg er dan voor dat deze wordt beantwoord. Groet, Eva, Webcare Nationale-Nederlanden

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Nederlanden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Nederlanden

Heeft op 29 november 2016 om 11:22 geantwoord

Geachte mevrouw Sol,

U wilde graag een mailbericht over uw pensioenpolis beantwoord krijgen. Ik heb u voorgesteld uw mail naar mij te zenden voor verder behandeling.

Ik heb nog niet van u vernomen na mijn bericht van 22 november 2016. Zonder uw tegenbericht vandaag ga ik ervan uit dat u inmiddels op een andere manier bent geholpen. Mocht ik u toch nog kunnen helpen, hoor ik dat uiteraard graag.

Eva,
Webcare Nationale-Nederlanden