Mijn dochter heeft al jaren brillen van pearl.
Sinds vorig jaar ook weer,
Maar ze blijft klagen over haar zicht.
Zo is ze laatst ook weer terug geweest bij Pearl en die zeggen dat het allemaal ok is.
Nu hebben we een echte opticien... Lees meer
Op 20 jan. jl heb ik een oogmeting gehad bij Pearle Blerick en een nieuw montuur uitgezocht. Ik gaf aan dat ik altijd een titanium bril heb maar volgens de verkoopster was de uitgekozen bril van hetzelfde gewicht. Er... Lees meer
Ik heb al ongeveer 15 jaar lenzen bij Pearle post.sinds een maand of 3 zijn ze zeer slecht,en soms redden de lenzen de maand niet..gisteren nieuwe lenzen in gedaan die ik verleden week gehad hebt en zijn nu al gescheurd.ben... Lees meer
Ik heb in overleg met de pearle in Stadskanaal de bril die ik had uitgezocht niet genomen omdat ik er
Niet doorheen kon kijken , volgens een van de medewerkers genaamd Marten moest ik eerst maar even weer naar de oogarts... Lees meer
Ik ben al 10 jaar klant bij pearl heb vele brillen daar gekocht en 2 jaar lenzen abonnement erbij. ik wil opnieuw lenzen nemen en vorig jaar moest ik 3x terug komen omdat de stekte steeds niet goed was. ... Lees meer
Ik moest om 14:25 op afspraak aanwezig zijn na een kwartier in de winkel te staan ,ik had nl nog een afspraak ,vroeg aan de medewerkster of het nog lang duurde. Waarop de mannelijke medewerker zei het is hier... Lees meer
Ik heb op 5 juli 2021 een bril gekocht. Daar kreeg ik 1 bril gratis bij en bij deze aanbieding zat ook nog een voucher. Ik ben ondertussen 4x bij pearl osdorpplein geweest om deze voucher te halen. Ik... Lees meer
Geachte heer/mevrouw,
Op zaterdag 10 juli 2021 had ik afgesproken voor het opmeten van mijn ogen bij Pearle op de Piccasopassage 27 te Capelle aan den IJssel.
Ik werd geholpen door een medewerker (jongeman).
Het viel mij op dat ik ongeveer 7 minuten... Lees meer
Ik ben al jaren klant bij Pearl, sinds een aantal maanden krijg ik lenzen via Pearl post. Na een betaling (waarbij stond dat ik na betaling binnen tien dagen mijn lenzen binnen zou krijgen), kreeg ik nog een brief met... Lees meer
al jaren gaan we naar Pearl voor onze brillen. Nu is het zo dat mijn vrouw haar bril telkens de lak van het montuur los laat.
tot op heden is dat altijd naar tevredenheid opgelost er zit immers 2 jaar garantie... Lees meer