Beste,
mijn vrouw kocht net voor eindejaar bij Pearl in de Kattestraat in Aalst twee brillen met bifocale glazen voor de prijs van één.
Er moet niet enkel worden geklaagd als er iets misloopt, maar er mag ook worden gefeliciteerd als het... Lees meer
We hebben tot 3 keer toe een bril laten aan meten en de 2 e keer was de bril goed helaas is deze bril kapot gegaan. Daarom uit de verzekering een nieuwe maar daar zitten de glazen niet goed in.... Lees meer
In december heb ik betaald voor lenzen (zoals ik elke maand keurig en betaal en de lenzen thuis gestuurd krijg) maar deze nooit ontvangen. Nadat ik belde werd er gezegd dat ik geduld moest hebben en dat het de schuld... Lees meer
Ik ben voor de tweede keer terug gegaan voor een nachtbril omdat ik fel last had van het tegenlicht en vermoeide branderige ogen. De eerste was te sterk 0,50 daarna na oogonderzoek-0,25 en met verduistering en zoveel meer twv 400€... Lees meer
Voor de tweede maal in 4 maanden zijn mijn lenzen niet geleverd via Pearle P.O.S.T. Deze horen uiterlijk de 8e binnen te komen, het is nu de 29e. Ik heb daarom gebeld met de klantenservice. Daar werd mij verteld dat... Lees meer
Op internet lezen we dat Paerl korting geeft bij het inleveren van oude brillen. In Schagen hebben ze daar nog nooit van gehoord. Lees meer
Ik heb in September een bril aangeschaft en Pearl keek in het systeem en zag dat ik recht had op brilvergoeding vd zorgverzekeraar. 3 maanden later blijkt dat toch niet zo te zijn en moet ik alsnog 150 euro betalen.... Lees meer
Ik ben langs geweest en werd met tegenzin geholpen. De eerste vraag was ‘wat kom je doen’. Verder werd ik met tegenzin geholpen en was de man in kwestie heel onbeleefd. Hij behandelde na mij een nederlands persoon heel aardig.... Lees meer
Hoogzwanger dochter overstuurt naar buiten ginger om papier waarvoor ik al 3x gebeld had heel tijd verkeerde naam verstaan Dan zeggen Dat ze Hadden doorgemaild terwijl zo niet was ! Want in ons bedrijf king wij genoeg mails veel better... Lees meer
Ik ben altijd goed behandeld bij jullie maar ben nu ,2x terug geweest voordat ik de 2x ging ben ik eerst naar pearl in
Nieuwegein geweest en daar meten ze plus 3 was fijner om te lezen kreeg in
Houten... Lees meer