Klacht: Geld van rekening halen zonder toestemming

op 15 augustus 2018 over PaySquare in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in juni een verschil van € 41,14 geconstateerd in mijn kasboek. Na dubbel te checken waarom het niet klopte. Heb ik Paysquare gecontacteerd. Blijkt na bijna 2 maanden waarbij ik ook nog bijlagen heb moeten doorsturen om het te laten uitzoeken, en extra mails een telefoontje, dat dit een abonnement jaarlijks op deze manier wordt ingehouden.

Schandalig mijn geld te innen, zonder toestemming, factuur en communicatie van te voren. Daarnaast bedenkt men abonnements kosten terwijl je al kosten betaalt per transactie.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden, als ik weg kan gaan naar een ander bedrijf want het vertrouwen is geschaad. Men heeft toestemming van mij nodig om geld van mijn rekening te halen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PaySquare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PaySquare nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jos van Hugten Mannenmode