Klacht: Onrechtmatige incasso’s

op 10 november 2019 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Het blijkt dat al langere tijd geld is overgeschreven naar S.a.r.l. Cie., S.R.A., soms meerdere keren per maand. Ik verzoek dringend om spoedige restitutie van het totaalbedrag en een verklaring aangaande de oorzaak van deze incasso. Ik heb begrepen dat ik niet de enige ben met deze klacht en ook dat door u het niet opportuun hebt gevonden om herhaalde klachten van derden te reageren. Ik vraag u met klem om hier binnen zeven werkdagen klaarheid in te brengen het geld terug te storten. Zo niet, dan zal de volgende brief van mijn advocaat komen, die gespecialiseerd is in internationale geldhandel. Bovendien zal ik dan e.e.a. uit de doeken doen in de vele social media, google groups etc. waar ik als lid regelmatig post. Het zou, dunkt mij, voor iedereen beter zijn als we dit kunnen voorkomen, waarvoor ik u dus een week de kans geef – maar ik vraag ook om een reactie van ontvangst per ommegaande. Ik maak al vele jaren tot volle tevredenheid gebruik van Paypal en zou dat liever zo houden.

Ik hoop op een snelle reactie,

Philip Peters

Als aan bovenstaande eisen is voldaan.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dutchmcphil