Klacht: PAS OP voor dit bedrijf!!

Edwin Hildebrand op 17 februari 2021 over F.S.service en Onderhoud in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

We hebben dit bedrijf ingeschakeld omdat we een verstopping hadden in onze leiding. Deze verstopping hebben we in het verleden eerder gehad en is toen naar volle tevredenheid verholpen door een andere loodgieter voor 150 euro. Deze loodgieter kon helaas niet. Dus hebben we dit bedrijf ingeschakeld. De jongeman is zo ongeveer een kwartiertje bezig geweest en heeft ons een rekening gepresenteerd van €650 !!! Uiteraard direct het bedrijf gebeld dat dit soort absurde bedragen belachelijk zijn. We zouden worden teruggebeld. Dat is helaas niet gebeurd. We hebben naderhand het bedrijf opgezocht op internet, dat hadden we natuurlijk eerder moeten doen :(. Dus voor een ieder die dit leest, een gewaarschuwd mens telt voor twee, ga NIET in zee met dit bedrijf, je wordt opgelicht.

Als het teveel betaalde bedrag zo snel mogelijk wordt teruggestort.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over F.S.service en Onderhoud

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over F.S.service en Onderhoud nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Edwin Hildebrand