Klacht: Pas basic fit

Wulan26 op 10 april 2018 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik ben mijn huidige pas verloren (ergens in huis) en ik vind het zonde om een nieuwe pas van 15 euro aan te schaffen terwijl ik weet dat ik hem binnenkort wel weer tegen zal komen. Ik heb thuis nog een andere basic-fit pas liggen zonder een abonnement erop, (van mijn vorige lidmaatschap) ik vroeg mij af of zij het abbonement daarop zouden kunnen zetten. Aangezien zij op een andere klacht hadden gereageerd dat je de 15 euro betaald voor de pas zelf. Zou mij gek lijken dat dit niet kan. Graag hoor ik nog! Alvast bedankt!

Zodra, het bevestigd wordt, dat het abbonement op mijn andere (lege) pas overgezet kan worden.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 10 april 2018 om 20:54 geantwoord

Beste Putri,

Bedankt voor jouw bericht.

Uiteraard is het vervelend dat je jouw lidkaart bent verloren, ik ben dan ook blij dat wij elkaar zojuist telefonisch hebben gesproken. Fijn gesprek, dank hiervoor!

Zoals ik aangaf kost een nieuwe pas je € 5,- en deze kan je bij jou eerst volgende bezoek aanschaffen. Jouw oude pasnummer wordt dan vervangen door de nieuwe!

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mocht je nog andere vragen hebben voor mij dan hoor ik dat uiteraard graag!

Annet van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door