Klacht: Stop zetten van mijn abonnement

Avatar123 op 22 januari 2025 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil al mijn abonnement van 2024 en 2025 stoppen maar dit is zo omslachtig dat ik niet weet hoe en nu en nu dreigen ze met een incassobureau om 672 euro’s te betalen ze zeggen meerdere maal herinneringen te hebben gestuurd, maar ik heb niets ontvangen nog per e-mail nog per post hoe graag ik er van af zonder ik zekerheid heb dat ik niet weer voor zo’n verrassing sta en dat al mijn abonnementen wel degelijk verwijderd zijn en geen factuur niet meer zal ontvangen. De klantendienst kun je op drie mogelijkheden bereiken via e-mail fax of telefoonnummer nog die drie zijn gewoon niet bereikbaar. Het is onmogelijk om contact te zoeken.

Gewenste Oplossing:

Het bedrag te betalen maar zeker van zijn dat ik geen facturen niet meer zal krijgen en dat al mijn accounts gesloten zijn en voor geen verrassingen meer komt te staan. Wie kan mij daarbij helpen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parship over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Parship

Heeft op 22 januari 2025 om 08:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Avatar123,

Klacht.nl is bedoeld voor klachten over Nederlandse diensten en overeenkomsten. Ik heb daarom de klacht uitvoeriger beantwoord in een persoonlijk bericht aan het bij Parship bekende e-mailadres.

Voor Belgische overeenkomsten zoals hier het geval is, houdt Parship zich aan de geldende wettelijke regels in België.

Met vriendelijke groet,

Parship Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Avatar123