Klacht: Stilzwijgend verlengen

Nico86 op 24 mei 2017 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben een bepaalde tijd lid geweest bij deze website en heb daarvoor ook (goed en correct) betaald.
Dit was een contract voor enkele maanden dat ik aanging. Nu sturen ze mij een mail met een aanmaning om 439,13€ te betalen (incl. Ongeveer 80€ incassokosten). Zogezegde stilzwijgende verlenging! Komaan bende geldjoden, ik heb zelf ook een bedrijf en verdien mijn geld op een nette manier! Mensen, begin hier niet aan, je zal veel geld verliezen!!

Gewenste Oplossing:

Kosten aanmaning intrekken + 150€ schadevergoeding wegens kostbare tijd die ik hieraan moet besteden tijdens mijn firma die ik run.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 26 mei 2017 om 15:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Nico,

Graag wil ik op uw klacht reageren.
Uw premium-lidmaatschap is verlengd aangezien u niet op tijd heeft opgezegd. Parship wijst op deze verlenging:
• in de Algemene Voorwaarden
• tijdens het bestelproces op de website
• in de bestelbevestiging die per e-mail aan u verstuurd is.

Onze klantenservice zal contact met u opnemen
Met vriendelijke groeten,

Nico Teeuwen
Parship WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door