Klacht: Parship blijft manadelijks belasten alhowel hun profielen nep zijn

paperdetective op 03 mei 2024 over Parship in de categorie Datingsites

Parship blijft mijn credit card valselijk maandelijks belasten alhoewel hun profielen van vrouwen op hun dating site nep blijken te zijn. Ze hebben grotendeels profielen die gene foto’s hebben en met de weinige profielen die wle ene foto hadden waarme ik communiceerde kon ik nooit tot een afspraakje komen omn ze live to ontmoeten.
Tevens bood Parship ene 2-jaars abonnement aan wat in zichzelf al misleidend is want met de meeste relaties duurt het zeker gene 2 jaar om elkaar spoedig te zien en de dating site te verlaten. Op zijn hoogst ene paar maanden. Dus zo ene lang abonnement is een val om veel geld onrechtmatog af te troggelen. Daarnaa begonnen ze aanmaningen en dreigbrieven te sturen en gaven niet op om mijn schuldbedrag ana hun telkens verder te verhogen. Overigens hadden ze mij n mijn toegang tot hun site snel beeindigd dus in feite berekenden ze zo voor niet verleende diensten.

Stoppen met aanmaningen te sturen en met te proberen geld van mijn credit card te roven.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parship over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 04 mei 2024 om 10:27 geantwoord

Geachte,

Vanwege de wetgeving op de privacy mogen wij geen details omtrent uw overeenkomst publiceren. Wij hebben zojuist contact met u opgenomen via de klantenservice.

Met vriendelijke groeten.

Parship Webcare

paperdetective

Heeft op 04 mei 2024 om 12:08 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ze blijven liegen da6t ze alleen echte profielen hebben maar het6 gros van de profielen is aantoonbaar zonder foto (heb kopieenj van die schermen gemaakt) dus niet echt en geen enkele van het minuscule anatal met foto's kwam uiteidelijke tot een afspraak. Ze hadden enkel smoezen (en die heb ik ook gelopieerd) en hielden me lang aan het lijntje zoals al die nepdatingsites die dat enkel doen om mensen geld af te troggelen onder valse voorwendselen.
Nu boden ze aan plotsklaps om in plaats van 2 jaar, me eebn rekening te sturen voor 1 jaar. Dat betekent al dat ze toegeven dat ze fout zitten, maar ik ga niet ene rekening betalen voor niet geleverde diensten met echte profielen.
Overigens pretenderen ze ook nog valselijk dat ze die nepprofielen zonder fot's zoudne aanmoedeigen okm hun proifieln te completeren maar dat is ook gelogen want van alle sites is Parship de enige waar dit verschijnsel van legio ontbrekendende foto's plaatsvindt. Bij alle andere dating sites die wel legitiem zijn is dit niet het geval want zij lichtten de boiel niet op zoals dit bedrijf..

Bericht van Parship

1 maand geleden - Geachte, Bedankt voor uw reactie. Alle profielen die worden voorgesteld, zijn door Parship-leden zelf geplaatst. Vanwege de wetgeving op de privacy mogen wij geen details omtrent uw overeenkomst publiceren. Wij hebben zojuist opnieuw contact met u opgenomen via de klantenservice. Met vriendelijke groeten. Parship Webcare

Reactie van de melder van de klacht paperdetective

1 maand geleden - En nog steeds blijfrt oplichtend dating site Parship vpollhouden en weigert ze haar onrechtmatoige rekeningen te annuleren. Dit ois het bedrijf wat onlangs in 2021 ook voor verschillende onrechtmatige zaken aangepakt is door de European Consumer Protection Cooperation (CPC).

Bericht van Parship

1 maand geleden - Beste Paperdetective, Wij herhalen dat ieder profiel door leden zelf geplaatst worden en dat we het plaatsen van foto's aanmoedigen. Wij beschouwen uw klacht als afgesloten en zullen niet meer reageren. Met vriendelijke groeten, Parship Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door paperdetective