Klacht: Opzeggen contract

Fjesse op 29 maart 2018 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Korte tijd heb ik gebruikt gemaakt van Parship.nl Echter kwam ik er na verloop van tijd achter dat online daten niets voor mij is. Omdat ik destijds nog in een relatie zat heb ik een tweede email account aangemaakt speciaal voor parship, zodat mijn partner er niet achter zou komen. Achteraf bleek dat ik een premium account had afgesloten voor een HEEL JAAR! Ik ging er vanuit dat de dienst net zoals met andere vergelijkbare internet diensten de overeenkomst maandelijks zou kunnen worden opgezegd. Uit boosheid heb ik een aantal keer de afschrijving gestorneerd. nu blijkt dat Parship mij verscheidende aanmaningen heeft gestuurd op het mail account dat ik speciaal voor Parship heb aangemaakt. (En waar ik dus nooit op kijk!). Sinds die tijd is mijn financiele situatie behoorlijk verslechtert en moet ik de broek riem stevig aanhalen. De torenhoge aanmaning en de nog resterende maandelijkse afschrijvingen die nog zullen volgen, zijn amper voor mij te bolwerken. Hoewel ik mij ervan bewust ben dat ik zelf ook steken heb laten vallen, zoek ik graag met Parship naar een oplossing! Ik heb er veel stress van!

Gewenste Oplossing:

Een goede oplossing waar beide partijen zich in kunnen vinden.

Ik ben bereid de aanmaningen en het verschuldigde bedrag te betalen, maar zou dan ook graag per direct de overeenkomst ontbonden willen zien!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 30 maart 2018 om 16:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Fjesse,

Bij het sluiten van de overeenkomst is het belangrijk te zorgen dat u eventuele correspondentie van Parship ontvangt.

Tijdens het bestelproces en in bestelbevestiging hebben wij de gekozen looptijd uitdrukkelijk vermeld.

Het spijt me te horen van uw situatie. Via de klantenservice reageer ik gedetailleerd op uw klacht.
Met vriendelijke groet,
Dennis Rozenberg
Parship Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door