Klacht: Onterechte automatische afschrijving

OranjeKat op 09 augustus 2023 over Parship in de categorie Datingsites

Er wordt elke maand een bedrag van 79,90 van mijn rekening afgeschreven terwijl ik de abonnement maanden geleden heb opgezegd.

Alle afgeschreven bedragen terug storten men mijn gegevens verwijderen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Parship over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 09 augustus 2023 om 13:56 geantwoord

Beste Oranjekat,

Met de verstrekte gegevens kan ik geen profiel bij Parship vinden. Ik verzoek u daarom om in te loggen in uw profiel en via het contactformulier contact met de klantenservice op te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Parship Webcare

Bericht van Parship

8 maanden geleden - Beste Oranjekat, U heeft in de klacht aangegeven eerder opgezegd te hebben. Dan moet u ook een profiel bij Parship hebben. Ik verzoek u nogmaals in te loggen in dat profiel en via het contactformulier contact op te nemen. Het alternatief is hier het gebruikte e-mailadres in het profiel te posten (en dat is niet [email protected]) of de Parship code of de tekst van het betalingskenmerk van de afboekingen. Met vriendelijke groeten, Parship Webcare

OranjeKat

Heeft op 09 augustus 2023 om 15:20 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb geen profiel dus kan ik ook niet inloggen.

Reactie van de melder van de klacht OranjeKat

8 maanden geleden - Normaals geef ik aan niet te kunnen inloggen. Wellicht als u de klacht gewoon via deze weg kunt oplossen. Of mij een e-mail adres te sturen waar ik de bewijzen van afgeschreven bedragen kan toe sturen. U kunt mij ook bellen om dd zaak netjes af te handelen.

Bericht van Parship

8 maanden geleden - Beste Oranjekat, U geeft aan eerder te hebben opgezegd. Om op te zeggen moet er een profiel bij Parship zijn. Kunt u dan aangeven vanuit welk e-mailadres u dit heeft gedaan? En ook heb ik u een alternatief aangeboden voor het niet kunnen inloggen: u stuurt ons de tekst van het betalingskenmerk bij de afboekingen. Neemt u alstublieft contact met ons op via [email protected] en stuurt u ons dan naar dat e-mail adres de afgeschreven bedragen Wat betreft het verzoek tot een telefoontje: Alle contractuele vragen worden uitsluitend schriftelijk beantwoord. Daardoor kunnen er geen misverstanden ontstaan. Met vriendelijke groeten, Parship Webcare

Reactie van de melder van de klacht OranjeKat

8 maanden geleden - Hoewel ik jullie alle bewijzen van de afgeschreven bedragen via de mail heb toe getuurd, is het geld nog steeds niet teruggestort Nogmaals het er verzoek mijn geld terug te storten op het jullie bekende bankrekening

Bericht van Parship

8 maanden geleden - Beste Oranjekat, Kunt u mij aangeven vanuit welk adres u ons de aanmaningen heeft gestuurd? Of welke naam u gebruikt heeft? Met vriendelijke groeten, Parship Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door OranjeKat